sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Despre incredere si tradare

Imi e greu sa ma atasez de cineva. Imi e greu sa am incredere intr-o persoana, pentru ca multi m-au dezamagit. Am invatat sa ma protejez. Un fel de scut care ma fereste de durere. Cand incep sa tin prea mult la tine incep sa am indoieli. Daca nu esti asa cum cred? Daca si tu esti ca ei? Daca ma vei face sa imi pierd increderea in tine?
O sa sufar iar. Iar o sa ma doara. Iar nu o sa mai am incredere in lume decat cu greu. Voi fi prietenoasa cu tine, amabila, sociala, dar nu ma voi atasa. Cel putin nu prea repede.
Cei la care am tinut m-au facut la un momentdat sa sufar. M-am simtit tradara. Eu am pus suflet si ei ce au facut? Si-au batut joc…
Dar nu mai conteaza.  Incerc sa fac in asa fel incat sa nu ma afecteze orice. Trec peste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu