sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Vara trecuta

Mi-e dor de vara. Mi-e dor de zilele in care stateam pe afara pana tarziu, fara sa imi pese de frig. Acum e frig peste tot. Chiar si in casa. Ce frumos era cand stateam in crang pe bancute, sau pe bulevard. Ne chinuiam sa gasim o banca libera dar toate erau mai mereu ocupate. Puteam sa stau ore in sir sa privesc cum trece lumea pe langa mine fara sa ma plictisesc. Imi placea sa ii studiez. Cum treceau pe langa mine, cateodata mai auzeam si cate o partea din convorbirile lor. Radeam. Sau ma intristam dea ce auzeam. Dar nu ne plictiseam, era imposibil. 
Vara din 2009 a fost cea mai frumoasa de pana acum. Mi s-au intamplat mutle lucruri noi. La un momentdat se intamplau atat de multe intr-un timp asa de scurt incat nu mai stiam ce e cu mine. Eram confuza. In acest timp mi-am facut prieteni noi, cu care m-am distrat mai bine decat cu cei pe care ii stiam de ani buni. Am atatea amintiri placute.
Iubesc vara. Ma scapa de multe griji si imi aduce bucurii.  
Anul asta sper ca va fi la fel de bine, daca nu chiar mai bine.


Voi ce parere aveti despre vara? Si care este anotimpul vostru preferat? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu