sâmbătă, 19 iunie 2010

I'm Back! + poze


Trebuia sa ma intorc luni de la Brasov. Apoi am zis ca miercuri si pana la urma am venit vineri. 
Vinerea trecuta m-am trezit de dimineata, m-am duc la gara, mi-am luat bilet, si apoi am asteptat trenul sa vina. Pe peron mai erau cativa care il asteptau: un grup de elevi cu doi profesori, niste studenti si cativa batrani. Pe drum am stat langa un tip, student, la ceva cu armata. Foarte de treaba si la fel de vorbaret. Noroc cu el ca altfel muream de plictiseala. Cand am ajuns, in Brasov era o caldura groaznica si asa a fost cam in fiecare zi. Am prins si furtuna. In rest peisaje frumoase si oameni adevarati. Orasul se invata destul de usor. Daca vreti sa va duceti la facultate aici, chiar va recomand acest lucru. Inca un plus: nu au caini comunitari. 
A fost o saptamana frumoasasi abia astept sa ma duc iar.


Crucea de pe Caraiman ( imi pare rau ca nu se poate observa mai bine)





6 comentarii: