sâmbătă, 4 septembrie 2010

Toti si niciunul

De ce nu pot sa ii uit? Pe toti mi-i voi aminti mereu, pentru ca fiecare a facut parte la un momentdat din viata mea si a insemnat ceva. 

 Pe el poate doar l-am placut. Poate el nici n-a stiut vreodata. Dar am fost prieteni buni pentru o perioada de timp. Si m-a ajutat de multe ori. M-a invatat si cate ceva despre muzica buna. Tot ca el a mai fost cineva..dar n-aveam voie il plac. Era incorect.

 Poate cu unul am fost mult timp impreuna si multe locuri imi aduc acum aminte de el. Locuri prin care umblam, locuri in care am ajuns prima data cu el. Au fost multe lucruri pe care le-am invatat de la el si de care ma voi folosi pe viitor.

 Altu..m-a placut doar el. Eu il placeam doar ca un amic. Avea un suflet mare si inca are. Genul pe om pe care trebuie sa il ai in jurul tau, pentru ca e mereu acolo sa te ajute. Genul care poate fi cel mai bun prieten al tau. Poti sa vorbesti orice cu el.

 El..hmm..ma atragea mult. Inca de cand l-am vazut prima data mi-a placut. Avea ochi foarte frumosi. Si buze frumoase. Numai bune de sarutat. Nu m-as fi saturat de ele... Dar nu trebuia sa continui ceea ce voiam sa incep. Nu era bine. Pur si simplu.


 Apoi a aparut un alt el. Imi placea caracterul lui. Imi placeau multe la el. Am stat pe plaja noaptea, in frig si intuneric. 


Si cei ce vor mai fi...

Multumesc ca ati fost, sunteti si veti fi.

Restul..nu conteaza. Nu exista. Nu inseamna nimic. 
Daca citesti si te simti. Sigur nu esti tu. ;)

Un comentariu:

  1. pariu ca daca te gandesti bine,toti au ceva in comun? acelasi ceva, dar pus in evidenta de alte calitati.

    RăspundețiȘtergere