miercuri, 1 august 2012

Dar toate au un sens cand tu le dai un sens




Hai, hai, hai s'o luam de la inceput

E piesa noastra, 
Mazgalesc rolul vietii mele cu pasta Ca-s scenarist regizor, producator si artist,
Compozitor pentru fundal sonor si cascador la risc.


Mi-e dor de tine.
De tine, de prezenta ta, de vorbele tale, de felul tau de a fi, de glumele tale, de rasul ala al tau, de privirea ta, usor pierduta, dar mereu atenta, de saruturile tale, cele mai fine. 
Atunci chiar credeam ca o sa imi treaca repede.
Abia acum imi dau seama ca nu.
Scurt timp... dar il simt din plin.



Si stii ca nu-mi plac golanii, ca nu conteza baniiStii ca nu esti tocmai genul’ pe care sa-l prezint lu’ mamiStii ca pleci prea des si nu te-ntorci prea desDar toate au un sens cand tu le dai un sens




Am invatat ca mai am multe de-nvatat.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu