joi, 25 februarie 2010

Lockerz

Lockerz este un site pe care poti castiga diverse obiecte. Castigurile sunt realte. Totul se face pe baza punctelor. Primesti puncte cand te loghezi, cand raspunzi la o intrebare zilnica, sau cant te uiti la un videoclip de pe site. Iar totul dureaza foarte putin timp. Pentru fiecare dintre acestea priemesti 2 puncte, dar data trimiti 20 de invitatii punctajul se dubleaza, si primesti un tricou cu Lockerz.

Premiile ce le puteti castiga:

iMac 21.5-inch Computer
MacBook Air 13-inch - Aluminum
MacBook Pro 13-inch - Aluminum
MacBook 13-inch
New iPod Touch 64GB
New iPod Touch 32GB
New iPod 16 GB Nano
Apple Magic Mouse
4GB Shuffle 
Xbox 360 Game System Elite
PS3 Game System - 250 GB 
DJ Hero with Turntable Bundle - PS3
Assassin's Creed: Bloodlines Bundle - PSP
DSi Game System - Black
muuuulte jocuri PC, PSP, Wii, Xbox 360
Wallpapere
PayPal Cash Money (5000$, 2000$, 1000$, 750$, 500$, 150$, 75$, 50$, 25$) 
Skateboard Decks
Rubberized Thermos
Lockerz Ceramic Coffee Mug
Lockerz T-Shirts
si multe altele

Si premiile sunt reale. Cautati pe YouTube "lockerz unboxing" pentru dovezi ;) Am citit despre multe persoane care au castigat si chiar cunosc pe cineva care a castigat un Xbox 360.
Eu am 112 puncte acum si tot adun. Sper sa imi pot lua un MacBook, dar cred ca ma multumesc si cu altceva. 

Pe site puteti intra doar cu invitatie. Invitatii va pot da eu (gratis normal). Pentru asta lasati un comentartiu cu adresa voastra de e-mail sau timiteti-mi-o la icebreaker_rock@yahoo.com

Nu aveti nimic de pierdut. Doar sanse de castig.

P.S: Nu m-a platit nimeni sa le fac reclama :)) Dar mi-am facut o parere buna despre siteul acesta si consider ca merita.

     


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu