miercuri, 3 martie 2010

Leapsa

 Leapsa de la Catalina


Nume : nu iti zic :P

Poreclă: din cate stiu n-am

Data nașterii: 28 septembrie

Locul nașterii: Buzau


Locația curentă: Buzau

Culoarea ochilor: caprui

Culoarea părului: castaniu (acum roscat) 


Înălțime: 1.65

Greutate: nu m-am mai cantarit de vreun an. in jur de 55 cred

Piercinguri: inca nu

Tatuaje: nu

Prieten/prietenă: da

Vehicul: daca va zic o sa fiti invidiosi

Fraza cu care tâmpești pe toată lumea: inca nu mi-am dat seama de ea. 


Preferate:

Mâncare: pizza/cartofi prajiti

Pub/Disc/Restaurant : sunt putine pe aici...cam toate


Bomboane: nu prea conteaza

Număr: 10, 28

Culoare:  albastru, negru, bleu

Animal: ghepard, pisica

Băutură: cola, vin dulce...orice e dulce

Parte a corpului la sexul opus: ochii, buzele

Parfum: woman of earth, dream life

TV Show :In Gura Presei

Album muzical : American Idiot, Death Magnetic, Load, Coaster, Rise and Fall Rage and Grace, Getting Away with Murder, The Wall, Reise Reise, Roots Rock Riot


Film/Serial : The Big Bang Theory, Two and a Half Men, Perfume, Sex and the City, The Hangover, Ice Age (toate), Sherlock Holmes, Big Stan

Actor/Actriță : n-am

Asta sau aia

Pepsi sau Cola : Cola

McDonalds sau BurgerKing : Mc

Ciocolată sau vanilie: Ambele


Ciocolată caldă sau cafea: depinde de situatie

Sărut sau îmbrățișare: depinde cu cine

Câine sau pisică:  caine pentru ca e fidel, si pisica pentru ca e independenta :P

Rap sau punk: Punk!

Vară sau iarnă: vara

Comedii sau filme de groază: comedii

Iubire sau bani: iubire

 * YOUR…

Oră de culcare: cand mi-e somn

Amintirea de care îți este cel mai dor: orice amintire placuta

Cea mai bună trăsătură fizică: hai ca sunt modesta :P nu zic

Primul gând când te trezești:e prea devreme sa ma trezesc / inca 10 minute / sper ca nu intarzi / ce bine ar fi sa mai dorm


Ambiție: nici eu nu le mai stiu pe toate

Slăbiciune: nu ma dau de gol

Temeri: paianjeni

Cea mai lungă relație: aproape 6 luni ;) (si continua :x )

 * Ai…

Înșelat partenerul: nu

Fost bătut: nu

Bătut pe cineva: nu imi aduc aminte sa se fi intamplat

Furat din magazin: nu


Fost moartă de slabă: nu

Pupat pe cineva de sex opus: da :-"

Fost părăsită în ultimul timp: nu

 * La un băiat/o fată

Culoarea preferată la ochi: nu conteaza

Culoarea preferată la păr: brunet


Scurt sau lung: mediu

Înălțime: mai mult ca mine



Stil: sa imi placa mie :P

Aspect sau personalitate: personalitate.

Sexi sau drăguț: dragut

Musculos sau foarte slab: nici prea prea, nici foarte foarte.

 * La întâmplare:

Ce țară vrei să vizitezi? SUA

Cum vrei să mori? Intr-un moment de fericire maxima

Ai fost la mall în ultimul timp? da

Te înțelegi cu părinții? not really...

Înnebunită după sănătate? nu.

Te găsești atractivă? eeee..ma iubesc nu alta:))

Crezi în tine? da

Vrei la facultate?: da

Fumezi? nu

Bei?: in cantitati neexagerate

Te speli zilnic?: da

Crezi în dragoste?: da

Cânți? da, sa vezi si ce talent pe capu meu b-)

Vrei să te căsătorești?: da

Vrei copii?: nu prea

Vârsta la care vrei să-ți pierzi virginitatea: curiosii mor repede

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu