duminică, 16 mai 2010

Top T - 15 mai 2010



 Si am fost si la a doua zi de Top. Afara ploua asa ca lumea statea adunata sub acoperisul de la usa. Credeam ca va fi mai putina lume decat in prima zi, dar nu a fost asa. A fost o mica problema cu biletele dar s-a rezolvat la timp. Si acum a fost oferta cu 2 pe bilet. Flirt in Lust, primii ce au concertat au facut treaba buna. Din pacate microfonul de la voce era dat cam incet. Toulose Lautrec au cantat cateva melodii in franceza. Uitandu-ma prin sala puteam observa ca lumea nu era prea impresionata de ei. In schimb Guerillas mi-au placut foarte mult. Solistul avea o voce foarte puternica si se vedea ca ii placea ca se afla acolo si canta. Multa lume a fost in picioare la ei, si s-a fauct si putin pogo. La Bucium a fost frumos, muzica buna. Tin minte ca au precizat ca o melodie are 10.840 de note (avea si vioara). Daca cineva care a fost in sala stie cum se numeste il rog sa imi spuna si mie. Iar la final am facut rost de un bat de toba de la ei. Asa m-am faut eu cu 2 bete de tobe, cate unul in fiecarea seara de Top T. La Legion si Trakva nu am mai stat.
Mi-au placut aceste doua zile si astept mai multe concerte de rock in Buzau. 

4 comentarii:

  1. Mda, chiar a fost foarte tare si a 2.a zi de TopT, pacat ca a plouat si nu ne.am mai strans afara :P. In rest, formatiile chiar s.au ridicat la inaltimea asteptarilor, chiar si cei de la Flirt in Lust au inceput sa faca atmosfera odata ce sunetistul a marit putin volumul. Sincer sa fiu, nu am stat inauntru la cei din Touluse Lautrec, nu prea intelegeam ce spun, asa ca am preferat sa stau la un pahar de vorba cu prietenii.
    Guerrillas...hmmm...Asa cum spunea si Luci: "Robo, mai poti?" "Nu stiu, incerc sa rezist cat mai mult" "Nu o sa mai poti dupa ce canta Guerrillas". Asa a si fost, dupa ce am facut pogo doar noi in partea stanga si am dat din cap (el din plete eu din putinul par ramas :P), am cazut de oboseala si nu am mai putut sa ma ridic decat la Bucium (ei chiar meritand apluze la scena deschis).

    Nefericirea a facut sa nu mai pot rezista pana la Travka, trebuind ca a 2.a zi sa ma tezesc devreme ca sa prind trenul spre casa :)). Dar, cu toate acestea, Topul nu si.a dezamagit fanii nici anul acesta.

    Robo'

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi Robo :*

    asa e, Touluse Lautrec au fost cam plictisitori, iar Guerrillas geniali. Dar ne-am distrat ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. You want a drumstick ? Like a ice cream cone or a chicken wing !

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am mai ajuns la trvka, pe ei voiam sa ii vad :(

    RăspundețiȘtergere