sâmbătă, 15 mai 2010

Top T - 14 mai 2010


Aseara am fost la Top T, la cea de-a 27a editie a celui mai longeviv festival de rock din Romania.

Prima trupa ce a concertat a fost True Mind, o trupa din Brasov. Pentru cei ce nu au mai auzit de ei, pot sa spun muzica lor e in stilul Nightwish. Anna, solista, avea o voce foarte buna, iar bassistul Dragos stia cum sa se miste pe scena si sa realizeze o legatura cu publica.
Tiarra nu m-a impresionat prea mult, dar nici eu nu am fost prea atenta. Up to Eleven mi-au placut foarte mult. Toate melodiile au fost pe gustul meu si au facut chiar si un cover dupa Metallica - The Memory Remains, moment in care toata lumea canta cat de tare putea. Apoi a urmat momentul care m-a tinut cu zambetul pe buze toata seara. La sfarsitul ultimei melodii am vazut ca tobosarul se pregatea sa isi arunce betele de toba in public, moment in care am fugit pana in fata si mi-a dat si mie unul dintre bete. Chiar sper sa ii mai vad cel putin odata intr-un concert.
Dupa o pauza un pic mai lunga a urmat Truda, la care a fost nebunie. Au cantat cateva piese de pe albumul nou. Lumea s-a adunat in fata pentru pogo, pentru ca multi din cei veniti abia aseptau. Solistul a interactionat foarte mult cu publicul, iar acesta i-a raspuns pe masura. Cei trei prieteni cu care am fost au iesit ce acolo traspirati, cu vanatai si cu tenesii rupti. Dar s-au distrat. 
Dupa Trupa a cantat Avatar, inca o formatie ce mi-a placut. Din pacate la Altar nu am putut sa mai stam. (O sa revin si cu poze)
Primele 100 de persoane au intrat 2 pe un bilet de 30 de lei. Daca intrai singur, biletul era 20 de lei. Berea la pahar era 3 lei (si foarte buna), iar la bar mai aveau si alte bauturi. Din fericire nu au fost scandaluri sau bataii. 
In seara asta o luam de la capat. Vor concerta: Flirt in Lust, Toulouse Lautrec, Guerillas, Bucium, Legion si Trakva. Cine mai vine?

3 comentarii:

  1. eu vroiam sa vin.. dar m-am razgandit.
    anul trecut a fost cel mai fain,traiasca luna amara si implant pentru refuz,ca au facut super-atmosfera

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost editia 26.Daca se poate sa imi dai add sau sa trimiti pozele prin email ar fi excelent.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere