sâmbătă, 1 octombrie 2011

O sa imi fie dor...

Da. Sunt ciudata. Si sunt diferita de la o stare la alta. Mi se schimba des starile astea in ultimul timp. Ba sunt cea mai vesela si petrecareata fata, ba cad in oala cu melancolie. Maine plec din orasul asta.
Intr-un fel ma bucur, dar o sa imi si fie dor. 


Este un al El in viata mea acum. Il plac destul de mult si chiar o sa imi lipseasca. Ultimile saptamani cu el au fost foarte frumoase. O sa imi fie dor de tine...


Facultatea o sa faca din mine o persoana mai disciplinata. Sunt sigura. O sa imi fie greu la inceput. O sa imi fie dor de casa mea, de patul meu, de mancarea din frigiderul meu. Al meu. Nu al tuturor. Confortul nu va mai fi acelasi. O camera impartita cu alta persoana nu e precum camera mea in care fac ce vreau. Voi invata sa ma descurc singura. O sa imi fie dor de "acasa"....


Prietenii mei cei mai buni raman aici sau pleaca in alte orase. Atatea momente placute petrecute impreuna. Va iubesc! Ne vor vedea atat de rar. Dar ne vom suna mereu. In inima mea veti fi tot cu mine. O sa imi fie dor de voi...


Asta e pentru voi, cei care contati pentru mine. 







Ti-am spun vreodata ca am ochii verzi cand plang? Ei..afli acum :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu